lørdag den 8. december 2012

En forandring tager form

Jeg har tidligere skrevet om rumdeling af haven og vist lidt billeder af vores terrasse, hvor jeg har lavet rumdeling. Jeg synes lige jeg vil vise nogle ældre billeder hvor man kan se forandringen fra den gang og til nu.
Til at begynde med var terrassen kun over dækket og halv lukket. Det fik jeg bygget om sidste år så den blev helt lukket.
Bare det at få lukket så det blev til en udestue gav en stor forandring, men det var jo ikke slut her, for der manglet ligesom noget. At terrassen bare flyder ud i græsset, var ikke lige den opdeling jeg synes bedst om. Der mangler ligesom noget. Via andre hjemmesider om haven var der nogle som skrev en del om rum deling af haven. Så begyndte mine tanker og rumdeling af haven kom til. Jeg har faktisk et par planer for endnu mere rumdeling af min have til næste år. Det skal jeg nok fortælle mere om når jeg går i gang næste år.

Men her kan i se hvordan udtrykket alledere nu er blevet helt anderledes. Det er mening af den hæk skal op mellem 50 og 80 cm højde. Højt nok til at man kan se rumdeling, men stadig lavt nok til at det ikke tager udsigt fra udestuen. Jeg tror at alle vil give mig ret i at denne deling er lige hvad der manglet til dette område.
Hvordan rumdeler du i din have? Skriv en kommentar om det. Jeg høre gerne om hvad andre mener og gør i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar