fredag den 15. november 2013

Jule inspiration

Vi havde i går fornøjelsen af en jule inspirations aften i HaveOasen. Her vist Kim lidt af nye trend inden for Juledekorationer. Denne års farve er rød og grøn. De gamle Jule farver kommer igen.
Som i kan se var alt der blev lavet i går i røde og grønne farver. Dog et par enkelte med guld
En smuk jule buket 
En jule buket behøves ikke at være svær at lave, se bare her, enkelt og smuk. 
En lidt anderledes vase, som er fyldt med guldsten og så lavet en tæppe af blød engefær over på med lidt pynt.  
Flot bord dækning til spisebordet. Et stykke træ dækket med rød silkepapir og på limet 4 kugler. Et par grene holdes oppe af elefant ståltråd.  
En flot sammeplantning med mange hyacinter. 
 Hjerteformet træ bakker som er malet røde. Vi var så heldig at vinde den ene med kalender lys i, som har 3 kugler og nogle kogler limet i bunder, hvor der i kuglerne er lidt grønt og en enkelt rød nelike. Enkelt og smuk kalender lys. Der er klart et par ting som jeg kan bruge som inspiration når jeg går i gang med dekorationerne næste weekendt. Det vil jeg selvfølgelig også ligge nogle billeder op af. 

5 kommentarer:

  1. Det er faktisk helt godt at se juleting i den rigtige røde julefarve.

    SvarSlet
  2. Ja der er nu noget over de klassiske jule farver. Den gode gamle Jul :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har netop opdaget din blog og din fantastisk flotte have. Det er en fornøjelse at se billeder fra haven, som ser utrolig smuk ud. Jeg kan godt forstå at du vil dele din haveglæde her i Blogland, og jeg glæder mig til at følge med. Jeg er sikker på at jeg kan lærer meget hos dig.

    Også velkommen på Blogkortet, hvor du nu har din egen nål. Sig til hvis den ikke sidder lige hvor du vil have den. Jeg flytter den let igen.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet