mandag den 26. november 2012

Klar til Julens komme

Julens står for døren og huset er nu pyntet op så nu kan december kommer med ro i sindet. Dekorationerne er lavet for i år og lidt nyt inspiration er også kommer i dekorationerne denne år. Dog holder jeg også meget af de mere trationelle dekorationer
Fik ideen til denne dekoration sidste år og den blev vel modtaget så den succes måtte gentages 

Årets adventskrans, selv om der efter hånden ikke er meget krans over det. Tro at jeg næste år vil have en til at hænge som i de gode gamle dag. 

En meget trationel dekoration for mig

Årets nye inspiration. 3 størrelse potter med lidt af samme stil. I den mindste pot skal der lige købes de små lys som vi også har i juletræet, så er den helt klar.

En lidt anderledes dekoration. Jeg fandt denne træstamme for en del år siden og fjernet alt det som var rådnet og har så givet den olie. Den lyset dejligt op i hjørnet ved siden af vores tv

Årets kalender lys. Gode og tradionelle jule farver.
Jeg håber det kan inspirerer jer til jeres jule dekorationer. Nu vil vi har i vores lille hus nyde julen og slappe af. Mangler kun et par gaver så er vi helt klar til Julens komme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar