mandag den 26. november 2012

Jule står for døren

Start blog. Ja så gik starten på min blog, man må jo heller få det lært, så andre end mig selv kan følge med i min have. Jeg håber det kan være inspiration for nogle at læse om min have.
Min have interesse startet en del år tilbage med en lille hjørne af min mors store køkkenhave. Det er i dag endt med min egne hus med have, men drømmen om en endnu større have er til stede :-)
Men nu da det ikke er så meget have tid mere, så er det jo godt at Julen står for døren. Åres jule dekorationer er ved at blive lavet, men i skal ikke snydes for et af sidste år dekorationer. December tiden er også en dejlig tid til at sidde og læse om haver og planlægge næste års haveprogram. Skal der ændres noget eller er det bare en tilpasning. Det farlig ved at læse for meget om haver er at ens planer om bare at tilrette lidt, ender med plan ændring af dele af have og endnu større projekter, som man næste ikke kan vente med at føre ud i livet.

1 kommentar:

  1. Velkommen i blogland det ser nu godt ud på så kort tid. Håber at du føler dig godt tilpas og hjemme. Fine dekorationer din kone laver.
    Hilsen fra Grethe

    SvarSlet